Poštovane i drage kolegice i kolege
pred nama je razdoblje jeseni i zime s puno neizvjesnosti i otvorenih stručnih pitanja.
NIP kao trajna poslijediplomska izobrazba liječnika i suradnih struka još jednom 2020. prepoznaje nove, aktualne izazove i multidisciplinarno vodi prema iznalaženju praktičnih rješenja naših svakodnevnih COVID dilema.
BODOVANJE
Povjerenstvo za trajnu medicinsku izobrazbu Hrvatske liječničke komore
NIP specijal 2020: O COVID-19 praktično ocjenila je kao Domaći simpozij
PREDAVAČIMA 9 BODOVA
SUDIONICIMA 7 BODOVA
Povjerenstvo za stručno usavršavanje Hrvatske ljekarničke komore (HLJK)
dodijeljeno je
PREDAVAČIMA 1 BOD
SUDIONICIMA 0,5 BODA
NIP Specijal je uspješno završio, prijavi se na newsletter i primi obavijest o sljedećem NIP-u
Prisustvovanjem i uspješnim rješenjem 60% pitanja na testu znanja ostvaruje se pravo na bodove Komore
Nip specijal 2020:o Covid -19 prakticno
uspješno je odrzan po strogim epidemioloskim mjerama.
Webinar je on line aktivno pratilo
liječnika i ljekarnika
BODOVANJE
Povjerenstvo za trajnu medicinsku izobrazbu Hrvatske liječničke komore
NIP specijal 2020: O COVID-19 praktično ocjenila je kao Domaći simpozij
PREDAVAČIMA 9 BODOVA
SUDIONICIMA 7 BODOVA
Povjerenstvo za stručno usavršavanje Hrvatske ljekarničke komore (HLJK)
dodijeljeno je
PREDAVAČIMA 1 BOD
SUDIONICIMA 0,5 BODA
Iz studija u Zagrebu multidisciplinarno su prezentirani razni praktični aspekti Covid -19.
Na brojna pitanja o COVID -19 dilemama „u zivo“ su odgovarali
epidemiolozi
infektolozi
pedijatri
ljekarnici.
REZULTATI NIP SPECIJAL 2020 REFERENDUMSKIH UPITA
Namjerava se cijepiti protiv gripe 2020. godine
- DA 79.4%
- NE 20.6%
Redovno se cijepi protiv gripe
- DA 59.5%
- NE 40.5%
Želi se cijepit protiv SARS CoV 2
- DA 59%
- NE 41%
U tijeku je ispunjavanje Testa znanja za bodovanje po pravilnicima lijecnicke i ljekarnicke komore.
Velik interes i odlicne ocjene NIP specijalu 2020.poticaj su za naš daljnji rad
Hvala Vam
NIP Tim
Predavači i ishodi učenja
Rutinsko cijepljenje tijekom COVID–19 pandemije
doc. prim. dr.sc. Irena Bralić, dr. med.
Ishodi učenja
- Razumjeti zašto je osobito tijekom COVID -19 pandemije značajno nastaviti cijepiti prema Kalendaru cijepljenja
- Primjeniti protokol nadoknadnog cijepljenja
- Sagledati specifične indikacije za cijepljenje kronično bolesnog djeteta
- Racionalno sagletati kontraindikacije za cijepljenje tijekom COVID -19 pandemije
COVID-19 i SARS CoV2: što znamo, možemo i očekujemo?
doc. dr. sc. Krunoslav Capak, prim. dr. med.
Ishodi učenja
- Prikazat će se epidemiološka situacija u Hrvatskoj te usporedba s drugim zemljama.
- Prikazat će se promjene u epidemiološkoj situaciji od početaka pandemije te aktualni trendovi kao i utjecaj pojedinih prekretnica (potpuno zatvaranje, postepeno otvaranje, ljeto, početak školske/akademske godine).
- Razmotrit će se značajke pojedinih žarišta te posebno osjetljivih okruženja (kolektivi).
COVID-19: Diferencijalno dijagnostički pristup u odnosu na ostale respiratorne infekcije
prof. dr. sc. Ivo Ivić, dr.med.
Ishodi učenja
- Znati postaviti kliničku sumnju na COVID – 19 infekciju
- Moći postaviti racionalne indikacije za testiranje na SARS CoV 2
- Kritički razmotriti simptomatologiju COVID – 19 u dječoj i adolescnentoj dobi
- Upoznati se s mogućnostima liječenja COVID – 19 sukladno dobi i komorbiditetima
Važnost zaštite od infekcije pneumokokom tijekom COVID–19 pandemije
doc. dr. sc. Irena Ivković-Jureković, prim. dr. med.
Ishodi učenja
- Polaznici će biti upoznati s najnovijim saznanjima o učestalosti ko-infekcije pneumokokom kod bolesnika oboljelih od SARS-COVID-19, o utjecaju ko-infekcije na kliničku sliku i ishod liječenja te važnost zaštite cijepljenjem
Prevencija COVID–19 u zdravstvenim ustanovama
prim. dr. sc. Bernard Kaić, dr. med.
Ishodi učenja
- Razumijeti patogenetske mehanizme COVID – 19 infekcije
- Razumjeti patogenetske mehanizme djelovanja SARS CoV2
- Primjeniti propisane mjere osobne zaštite u zdravstvenim ustanovama
- Utemeljeno na dokazima educirati populaciju o mogućnostima sprečavanja širenja COVID 19 infekcije
Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID–19 vezano za rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2020./2021.- zdravstveni aspekt
prim. dr. sc. Ivana Pavić Šimetin, dr. med.
Ishodi učenja
- Upoznati osnovne principe prevencije širenja epidemije COVID-19 u vrtićima i školama.
- Upoznat će se s prijedlogom postupanja kod pojedinačnog djeteta ili djelatnika sa znakovima bolest koji bi mogli upućivati na COVID-19.
- Prikazati način postupanja kod grupiranja sumnje na bolest kako kod učenika tako i kod djelatnika te kod pojave osobe pozitivne na COVID-19 u kolektivu.
- Razmotrit će se bolesti i zdravstvena stanja koja mogu povećati rizik za teže oblike bolesti COVID-19 u okviru rada vrtića i škola, te uloga pojedinih liječnika vezano uz pitanje izostanaka iz škole i utvrđivanja nastave na daljinu.
COVID-19: dokazi iz Cochraneovih sustavnih pregleda o liječenju i prevenciji
prof. dr. sc. Livia Puljak
Ishodi učenja
- Samostalno pristupiti Cochraneovoj knjižnici
- Samostalno pronaći kolekcije dokaza o COVID-19 kojima je pristup besplatan
- Samostalno pronaći u Cochraneovoj knjižnici sustavne preglede koji ih zanimaju
Dezinfekcija i dezificijensi u svakodnevnoj praksi
Martina Šepetavc, mag. pharm.
Ishodi učenja
- moći kritički procijeniti kvalitetu dezinficijensa koji se nalaze u ponudi na tržištu
- pravilno u praksi primjenjivati dezinficijense s obzirom na njihov sastav i propisane
epidemiološke mjere za dezinfekciju ruku, površina i prostora
Cijepljenje protiv gripe tijekom pandemije COVID-19
prof. dr. sc. Goran Tešović, dr. med.
Ishodi učenja:
- Upoznati s dosadašnjim spoznajama o cirkulaciji virusa influence tijekom pandemije COVID-19;
- Spoznati potrebu nastavka cijepljenja protiv gripe tijekom pandemije COVID-19;
- Upoznati s mogućim komplikacijama influence u prethodno zdrave djece i djece s kroničnim komorbiditetima;
- Upoznati s potrebom cijepljenja protiv gripe u djece bez popratnih kroničnih bolesti;
Kako nam je bilo?
Zašto NIP?
Život je kao vožnja biciklom, da biste održali ravnotežu morate ići naprijed
-Einstein